sâmbătă, 12 martie 2022

DANIEL CORBU, SCRISORI CĂTRE CEI SINGURI, 2019

 CLIPA DE-ACUM

                                             ”Eu sunt Singurătatea devenită om”

                                                                                   Nietzsche

Ah, trecere prin lume, nimic e numele tău!

Zeii cernelii îndelung m-au îngenuncheat

toată tinerețea am cucerit cetăți de hârtie

am traversat incertitudini

am stat printre câini chitariști bazilei

am visat iceberguri

am vizitat muzee abatoare de fluturi case mirosind a varză și a proști

am conversat cu Statuia Libertății

am participat la mai multe turniruri

și am compus o mie de litanii.

De-atâta timp n-am primit vești noi de la tine

și tot de-atâta timp mâinile mângâietoare-mi

șomează.

Ca un orb fără călăuză mi-i adevărul

trec tăcut printre lucruri (în fața lor o bâlbâială savantă)

trec singur ca un mormânt cu răsăritul pe umeri

și nu știu ce să fac cu clipa de-acum.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ORNICUL CU PESCĂRUȘI

  Sărbătoare:  Ziua Internaţională a Mării Negre Pianul lui Dumnezeu Simt clapele pianului ca pe nişte pleoape acoperind lacrimile Mării Neg...