duminică, 13 februarie 2022

NEBUN DE POEZIE


14 februarie 2017 
Distribuit pentru: Public
Public
Nu este disponibilă nicio descriere pentru fotografie.
nebun de poezie
Costel Zăgan
.
Joc șah cu îngerul de pază
eternitatea să treacă mai ușor
eu mut un cântec el o rază
cât Dumnezeu nu este la vizor
Eternitatea să treacă mai ușor
și azi vă iert în câte-o poezie
și la tăcere cum n-am spor
mă-mpart la toți fir-ar să fie
Și azi vă iert în câte-o poezie
eu mut un cântec el o rază
tablă de șah să fiu o veșnicie
mai joc cu îngerul de pază
Eternitatea trece mai ușor
el mut-o doină eu un dor
* CEZEISME II

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ORNICUL CU PESCĂRUȘI

  Sărbătoare:  Ziua Internaţională a Mării Negre Pianul lui Dumnezeu Simt clapele pianului ca pe nişte pleoape acoperind lacrimile Mării Neg...